FAQ / Často kladené otázky

 

  • Koľko trvá dodanie a aké je poštovné?

Objednávky expedujeme v deň vytvorenia objednávky do 14:30 Slovenskou poštou a do 15:30 kuriérskou službou SPS. Aktuálny cenník dopravy nájdete v sekcii Dodacie a platobné podmienky.

 

  • Je možné osobné vyzdvihnutie? Kde nájdem vaše predajne?

Objednávky je možné vyzdvihnúť priamo u nás. Osobný odber si stačí zvoliť pri výbere dopravy. Objednávky držíme po dobe 4 dní od ich vytvorenia. Nájdete nás v Bánovciach nad Bebravou alebo na našej pobočke v Bratislave. Adresy našich prevádzok nájdete v sekcii Naše predajne.

 

  • Dá sa u Vás platiť kreditnou kartou?

Platba kreditnou kartou - áno cez platobnú bránu PayPal, na predajni pri osobnom odbere sa kartou nedá zaplatiť.

 

  • Majú konzoly PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One prístup k internetu?

Áno, všetky konzoly majú zabudované Wi-fi adaptéry a konektory pre sieťové káble (LAN).

 

  • Potrebujem väčší harddisk v hernej konzole? Nestačí mi 12 GB (PS3) alebo 4 GB (Xbox360)?

Základné modely s menším HDD na bežné hranie postačia. Pri viacerých hrách (PS3) je už 12 GB málo, pretože PS3 hry si inštalujú určitú časť herného obsahu na HDD. Xbox 360 má inštaláciu hry na HDD voliteľnú. V prípade inštalácie Xbox 360 inštaluje celé hry, ktorých veľkosť sa pohybuje okolo 5 GB.  Väčší HDD poslúži taktiež na demá, DLC do hier a pod., pričom menší HDD rýchlo zaplníte.

Napríklad GTA V vyžaduje 8 GB pri PS3 aj pri Xbox 360.

 

  • Zahrám si GTA V na Xbox 360 4 GB keďže vyžaduje inštaláciu 8 GB?

Áno, stačí do konzoly vložiť USB kľúč s max. kapacitou 16 GB.

 

  • K hre som dostal DLC, ako ho použiť?

XBOX 360 a Xbox One - Všetky kódy určené pre Xbox 360, či už DLC, Xbox Live Gold alebo peňažné kódy sa zadávajú buď na stránke http://www.xbox.com/sk-sk alebo priamo v konzole. Postup nájdete TU.

PlayStation 3 a Playstation 4 - Kódy určené pre PS3 sa zadávajú v Playstation Store → Account Management → Redeem Code.

PC - Zadávanie kódov pre PC závisí od služby, cez ktorú sa daná hra aktivuje. Návod nájdete TU.

  

  • Kúpil som si hru s českými titulkami/dabingom na Xbox 360 a po spustení sa mi hra spustí v azbuke. Čo s tým?

V tomto prípade treba nastaviť lokalizáciu konzoly na Českú Republiku, a všetky CZ hry pôjdu po česky (titulky/dabing) .

  • Plánujem kúpu novej next-gen konzoly (PS4, Xbox ONE) ale nevidím v ponuke Xbox Live Gold ani PSN pre tieto nové konzoly, prečo?

Xbox Live a Playstation Network sú služby, ktoré fungujú rovnako na next-gen konzoliach ako aj na starších. Kódy Xbox Live Gold teda platia pre Xbox One aj Xbox 360 a PSN kódy platia pre PS3 aj PS4.

 

  • Počul som, že konzola Xbox ONE musí byť stále pripojená na internet, je to pravda?

Xbox ONE vyžaduje pripojenie k internetu iba pri prvom spustení a nastavení konzoly. Nasledné pripojenie konzoly k internetu nie je nutnosťou, konzola funguje aj offline. Internet je v každom prípade výhodou u všetkých konzol kvôli aktualizácií software.

 

  • Ako je to s reklamáciou konzol a príslušenstva?

Reklamáciu konzoly alebo príslušenstva Microsoft Xbox si môžete vybaviť priamo u výrobcu Microsoftu. 

Postup nájdete TU a zadanie reklamácie online nájdete TU.

Výhodou reklamácie vytvorenej zákazníkom priamo na stránke Microsoft alebo telefonicky je rýchlejšie vybavenie reklamácie (cca o týždeň) a bezplatné zaslanie reklamácie, ktorú vyzdvihne kuriérska spoločnosť UPS a po vybavení reklamácie Vám ju opätovne doručí na náklady výrobcu Microsoft. Konzoly, ako aj príslušenstvo sa registrujú na súčastného majiteľa konzoly alebo príslušenstva.

Pri reklamácií ostatných produktov, či už SONY, Speed-Link, Razer a pod, je treba zaslať reklamovaný produkt spolu s reklamačným formulárom, ktorý nájdete TU.

 

  • Hra sa mi nepáči, pomýlil som sa pri objednávke alebo ju z akéhokoľvek dôvodu chcem vrátiť. Je to možné?

Hry je možné vrátiť alebo vymeniť do 7 dní od dodania hry k Vám, a to v prípade, že hra nebola rozbalená z pôvodnej priesvitnej fólie. V opačnom prípade nemôžeme prijať hru späť.

 

  • Nefunguje mi CD kľúč, DLC alebo Online Pass, ktorý bol v kúpenej hre? 

My ako predajcovia hier a herných konzol nemôžeme reklamovať kódy ku hrám, pretože túto situáciu v minulosti zneužívali predajcovia po celom svete a "reklamované" vymenené kódy opätovne predávali. Preto je potrebné, aby si majiteľ hry reklamoval kód u výrobcu sám. Výrobcovia sú si vedomí týchto chýb a problém ihneď vyriešia.

Tel. kontakty (ČR a SR):

EA: 0233 418 468

Microsoft: 0800 004 557

Ostatné kódy treba riešiť so zákazníckou podporou daného výrobcu, prípadne so službou Steam alebo Uplay. Origin je služba poskytovaná EA a kontakt je uvedený vyššie. 

 

  • Chcel by som si s kamarátom zahrať hru pre dvoch na jednej konzole. Ako zistím či to daná hra podporuje?

Pokiaľ neviete, či daná hra umožňuje hranie dvoch hráčov na jednej konzole prípadne PC, stačí kliknúť TU, a hru jednoducho vyhladať. Na danej stránke nájdete popis k možnostiam multiplayerového a co-op hrania. (Google Chrome môže mať na stránke problémy s vyhľadávaním)

 

  • Vidím na Vašej stránke vernostný program. Čo to vlastne je? Ako ho použijem pri nákupe?

Vernostný program platí pre nákupy online na našom e-shope. Pri každej dokončenej* objednávke sa na Váš zákaznícky účet pripočítavajú body, ktoré si následne vo svojom profile v záložke "Vernostné body" zmeníte na peňažný kupón, ktorý uplatníte pri budúcej objednávke a príslušná suma kupóna Vám bude odrátaná zo sumy práve vytváranej objednávky.

*Pod dokončenou objednávkou sa rozumie objednávka, ktorá bola uhradená a prevzatá zákazníkom. Vernostné body budú pripísané na účet zákazníka v momente, keď sa stav vašej objednávky zmení z Odoslaná na Dokončená. Tento proces môže trvať až 48 hodín od doručenia objednávky zákazníkovi.