Užitočné rady pred reklamáciou

1. Pred uplatnením reklamácie dôkladne skontrolujte, či závada nie je spôsobená zlým nastavením alebo zapojením výrobku v rozpore s odporúčaním výrobcu.

2. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať. Veľa krát problém, ktorý nastáva nie je dôvodom na reklamáciu prípadne sa nejedná o poruchu tovaru.

3. Častokrát nie je potrebné reklamovaný tovar zasielať k nám. Naše servisné oddelenia Vám poradí, prípadne doporučí priamu technickú podporu ku konkrétnemu produktu, čo môže napomôcť vyriešiť reklamáciu priamo u Vás doma.

Ak nie je možné odovzdať tovar osobne na reklamáciu, môže byť poslaný poštou alebo prepravnou službou. Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru servisným oddelením, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky, doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom.

Záruka :

Na všetok dodávaný tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.

Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.

Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobné opotrebením a nesprávnym užívanim napr. :

- nalomený kábel

- poškriabný DVD nosič (najmä DVD disky pre hernú konzolu Xbox 360, so škrabancom okolo celého obvodu DVD. Táto chyba je spôsobená manipupáciou konzoly počas vloženého DVD disku, čo je v rozpore s podmienkami používania hernej konzoly Xbox 360)

- zlomené či pretlačené tlačídla na zariadeniach

Záruka a reklamácie herných konzoly Xbox 360, Xbox One a príslušenstva dodávaného priamo s konzolou 

Konzolu alebo príslušenstvo pribalené ku konzole či Kinect senzor (aj samostatne zakúpený) je možné jednoducho reklamovať priamo na zákazníckej podpore spoločnosti Microsoft. Reklamácia sa vypisuje v online formulári pričom celý priebeh reklamácie je veľmi jednoduchý. Kompletné informácie nájdete na stránkach podpory pre hernú konzolu Xbox 360 : http://support.xbox.com/sk-SK/

Odovzdanie a preprava reklamovaného tovaru :

Výrobok je potrebné reklamovať kompletný, najlepšie v originálnom balení. Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru servisným oddelením, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky, doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom.

Odovzdanie  reklamovaného tovaru na pobočke :

- tovar môžete k reklamácií odovzdať na >>>TÝCHTO POBOČKÁCH<<<

Odoslanie reklamovaného tovaru cez SK poštu / kuriérom :

- v prípade, že tovar zasielate, vykonajte tak iba na adresu nižšie :

Milan Buchel - Gamescenter.sk

Buchel spol. s.r.o

Trenčianska cesta 1567/66

957 01 Bánovce nad Bebravou

+421 917 112 007

Potrebné doklady pre reklamáciu sú:

- doklad o kúpe (kópia nákupnej faktúry / pokladničný doklad)
- záručný list (ak bol dodaný s výrobkom, vo väčšine prípadov faktúra je zároveň záručný list)
- vyplnený reklamačný formulár, ktorý je potrebné priložiť k zasielanému tovaru, formulár nájdete nižšie po kliknutí na tlačídlo "reklamačný formulár"

Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.

 

Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie vám ho posielame späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom. 
V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar, alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie napísať email na obchod@gamescenter.sk