Naša stránka používa súbory COOKIES. Dopomáhajú nám k lepšiemu využitiu stránky a ponúkaniu produktov na mieru s tými najlepšími cenami. Aby ste si náš web mohli plnohodnotne prehliadať, súhlaste s používaním týchto súborov na našej stránke.
Objednávky expedujeme v deň vytvorenia objednávky do 13:30 Zásielkovňou a do 15:00 kuriérskou službou SPS. Aktuálny cenník dopravy nájdete v sekcii Dodacie a platobné podmienky.
Objednávky je možné vyzdvihnúť priamo u nás. Osobný odber si stačí zvoliť pri výbere dopravy. Objednávky držíme po dobu 4 dní od ich vytvorenia. Nájdete nás v Bánovciach nad Bebravou. Adresu našej prevádzky nájdete v sekcii Naše predajne.
Platba kreditnou kartou - áno cez platobnú bránu Google Pay, Tatrapay, Sporopay ePlatby VÚB a iné. Na predajni pri osobnom odbere sa taktiež dá platiť kartou.
Áno, všetky konzoly majú zabudované Wi-fi adaptéry a konektory pre sieťové káble (LAN).
XBOX 360 a Xbox One - Všetky kódy určené pre Xbox 360, či už DLC, Xbox Live Gold alebo peňažné kódy sa zadávajú buď na stránke http://www.xbox.com/sk-sk alebo priamo v konzole. Postup nájdete TU.
PlayStation 3 a Playstation 4 - Kódy určené pre PS3 sa zadávajú v Playstation Store → Account Management → Redeem Code.
PC - Zadávanie kódov pre PC závisí od služby, cez ktorú sa daná hra aktivuje. Návod nájdete TU.
V tomto prípade treba nastaviť lokalizáciu konzoly na Českú Republiku, a všetky CZ hry pôjdu po česky (titulky/dabing) .
Xbox Live a Playstation Network sú služby, ktoré fungujú rovnako na next-gen konzoliach ako aj na starších. Kódy Xbox Live Gold teda platia pre Xbox One aj Xbox 360 a PSN kódy platia pre PS3 aj PS4.
Xbox ONE vyžaduje pripojenie k internetu iba pri prvom spustení a nastavení konzoly. Nasledné pripojenie konzoly k internetu nie je nutnosťou, konzola funguje aj offline. Internet je v každom prípade výhodou u všetkých konzol kvôli aktualizácií software.
Reklamáciu konzoly alebo príslušenstva Microsoft Xbox si môžete vybaviť priamo u výrobcu Microsoftu.
Postup nájdete TU a zadanie reklamácie online nájdete TU.
Výhodou reklamácie vytvorenej zákazníkom priamo na stránke Microsoft alebo telefonicky je rýchlejšie vybavenie reklamácie (cca o týždeň) a bezplatné zaslanie reklamácie, ktorú vyzdvihne kuriérska spoločnosť UPS a po vybavení reklamácie Vám ju opätovne doručí na náklady výrobcu Microsoft. Konzoly, ako aj príslušenstvo sa registrujú na súčastného majiteľa konzoly alebo príslušenstva.
Pri reklamácií ostatných produktov, či už SONY, Speed-Link, Razer a pod, je treba zaslať reklamovaný produkt spolu s reklamačným formulárom, ktorý nájdete TU.
Hry je možné vrátiť alebo vymeniť do 7 dní od dodania hry k Vám, a to v prípade, že hra nebola rozbalená z pôvodnej priesvitnej fólie. V opačnom prípade nemôžeme prijať hru späť.
V prípade neplatného digitálneho kódu je možné daný produkt reklamovať. V prípade takejto reklamácie postupujte podľa návodu TU.
Pokiaľ neviete, či daná hra umožňuje hranie dvoch hráčov na jednej konzole prípadne PC, stačí kliknúť TU, a hru jednoducho vyhladať. Na danej stránke nájdete popis k možnostiam multiplayerového a co-op hrania. (Google Chrome môže mať na stránke problémy s vyhľadávaním)
Vernostný program platí pre nákupy online na našom e-shope. Pri každej dokončenej* objednávke sa na Váš zákaznícky účet pripočítavajú body, ktoré si následne vo svojom profile v záložke "Vernostné body" zmeníte na peňažný kupón, ktorý uplatníte pri budúcej objednávke a príslušná suma kupóna Vám bude odrátaná zo sumy práve vytváranej objednávky.
*Pod dokončenou objednávkou sa rozumie objednávka, ktorá bola uhradená a prevzatá zákazníkom. Vernostné body budú pripísané na účet zákazníka v momente, keď sa stav vašej objednávky zmení z Odoslaná na Dokončená. Tento proces môže trvať až 48 hodín od doručenia objednávky zákazníkovi.