1. Pred uplatnením reklamácie dôkladne skontrolujte, či závada nie je spôsobená zlým nastavením alebo zapojením výrobku v rozpore s odporúčaním výrobcu.
2. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať. Veľa krát problém, ktorý nastáva nie je dôvodom na reklamáciu prípadne sa nejedná o poruchu tovaru.
3. Častokrát nie je potrebné reklamovaný tovar zasielať k nám. Naše servisné oddelenia Vám poradí, prípadne doporučí priamu technickú podporu ku konkrétnemu produktu, čo môže napomôcť vyriešiť reklamáciu priamo u Vás doma.
Ak nie je možné odovzdať tovar osobne na reklamáciu, môže byť poslaný poštou alebo prepravnou službou. Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru servisným oddelením, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky, doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom.
Na všetok dodávaný tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
Záruka sa vzťahuje na výrobné vady a vady elektronických mechanizmov.
- nalomený kábel
- poškriabný DVD nosič (najmä DVD disky pre hernú konzolu Xbox 360, so škrabancom okolo celého obvodu DVD. Táto chyba je spôsobená manipupáciou konzoly počas vloženého DVD disku, čo je v rozpore s podmienkami používania hernej konzoly Xbox 360)
- zlomené či pretlačené tlačídla na zariadeniach
Konzolu alebo príslušenstvo pribalené ku konzole či Kinect senzor (aj samostatne zakúpený) je možné jednoducho reklamovať priamo na zákazníckej podpore spoločnosti Microsoft. Reklamácia sa vypisuje v online formulári pričom celý priebeh reklamácie je veľmi jednoduchý. Kompletné informácie nájdete na stránkach podpory pre hernú konzolu Xbox 360 : http://support.xbox.com/sk-SK/
Výrobok je potrebné reklamovať kompletný, najlepšie v originálnom balení. Reklamačné konanie začína dňom prijatia tovaru servisným oddelením, nie dátumom podania zásielky. Ak je tovar pred koncom záruky, doporučujeme zvážiť, či počas doby prepravy neuplynie záruka na reklamovaný tovar. V takom prípade je požadovanie záruky na tovar bezpredmetné. Záručná doba začína plynúť dňom prebratia tovaru zákazníkom.
- tovar môžete k reklamácií odovzdať na >>>TÝCHTO POBOČKÁCH<<<
- v prípade, že tovar zasielate, vykonajte tak iba na adresu nižšie :
Adresa na zaslanie reklamácie :
Arašid s.r.o.
Lazovná 69
974 01 Banská Bystrica
+421 917 112 007
Vracaný tovar ani reklamácie nám nezasielajte na dobierku. Náklady na zaslanie tovaru späť k nám nepreplácame.
Hneď ako sa vráti tovar z reklamácie, posielame ho Vám späť. O priebehu reklamácie informujeme emailom a cez SMS.
V prípade, ak máte akékoľvek nejasnosti ohľadom možnosti reklamovať tovar, alebo ohľadom zasielania tovaru na reklamáciu, je najlepšie informovať sa na e-maily: objednavky@gamescenter.sk
B. Reklamácie digitálneho tovaru (aktivačné kľúče)
Návod ako vytvoriť screenshot nájdete tu: https://napoveda.seznam.cz/cz/
Platforma UPLAY
1. Needitovaný (neupravený) screenshot toho, ako kľúč zadávate do Uplay (spolu s viditeľným názvom odplate účtu)
2. Needitovaný (neupravený) screenshot chybové hlášky z Uplay (spolu s viditeľným názvom odplate účtu)
3. Needitovaný (neupravený) screenshot Vašej hernej knižnice
4. Needitovaný (neupravený) screenshot detailu aktivácií vo Vašom účte (nájdete tak, že kliknete na svoje meno, dáte account information / my games)
Návod ako vytvoriť screenshot nájdete tu: https://napoveda.seznam.cz/cz/